” Pandora avea cu ea o cutie pe care nu trebuia să o deschidă sub nicio formă. Împinsă de firea sa curioasă, Pandora a deschis cutia și toate relele din interior au scăpat și s-au împrăștiat pe tot pământul. S-a grăbit să îi pună capacul dar totul scăpase, excepție făcând un lucru care stătea la fundul cutiei, aceasta fiind speranța. ” 

Sursa: Scribd.com, “Legenda Pandorei”

Da, hope scrie pe tricoul meu. Un cuvânt care cred că mă caracterizează, pe lângă alte cuvinte . Un cuvânt ce mi s-a părut perfect de a fi brodat pe un tricou. Un lucru ce poți face și tu de altfel.  Nu știi să coși ? Nicio problemă, nu te sfii să ceri ajutorul unei croitorese. Broderia este perfectă de a da un strop de unicitate articolului tău vestimentar preferat, fie ea facută de manuța ta sau a altcuiva. Dă frâu liber imaginației și creează-ți propiul stil.

Și da știu, poate nu e scris perfect, dar mie îmi place oricum. Îl consider chiar ca un tatuaj ori de câte ori port acest tricou. Amuzant, nu ? Toată această idee, de a broda un cuvânt care mă reprezintă, mi-a venit recent, in timp ce vizionam un film. Protagonista filmului fusese intrebată care este cuvântul care o caracterizează, iar aceasta ezitase răspunsul. Lucru ce mi-a dat și mie de gândit. Și așa o secvență de film s-a transformat in exercițiu de gândire, ca mai departe să dea naștere ideii de mai sus. Pentru mine, expresia “speranța moare ultima” stă la baza principiilor după care mi se ghidează întreaga viață.

Care este cuvântul care te caracterizează pe tine ?

Mulțumesc pentru timpul acordat !