E ziua cuiva și ești în pană de idei ? Ce ar fi să îl surprinzi cu o versiune mai ilară a sa ? Cu o caricatură bine realizată și cu o mare valoare sentimentală sau poate chiar cu ceva realistic.

Zilele astea am dat peste un site fain, unde poți comanda online  caricaturi, portrete realistice și altele. Lucrările sunt făcute 100% în creion de către oameni talentați și pasionați de munca lor.

Partea și mai faină e că poți primi desenul chiar și în format electronic (numai bun de a fi împărtășit pe facebook sau instagram 😉 ). Tot ce trebuie să faci este să trimiți o fotografie cât mai clară și lasă totul pe mâna profesioniștilor. Ba chiar vei primi mai intâi o schiță pe care o vei putea ajusta cum vrei tu . Mai multe detalii privind prețurile și mărimile le găsiți aici : http://blog.comanda-caricaturi.ro/?p=181#.V9m52op96Uk , iar comenzile le puteți face aici : http://www.comanda-caricaturi.ro/ .

I-am făcut cadou uneia dintre cele mai bune prietene ale mele o caricatură, undeva prin clasa a șasea, a șaptea. Și chiar râdeam mai devreme împreună cu ea că acea caricatură abia aduce cu infățișarea ei, și că mai bine am fi apelat la acest site dacă am fi știut  de el la acel moment.

Raportul calitate/preț mi se pare super și consider că orice lucru făcut manual își merită banii. Gândiți-vă că un portret durează în jur de 6 ore. Din tot ce am zis anterior, chiar mă gândesc să îi fac cadou o caricatură prietenului meu, sau de ce nu, chiar mie (mereu mi-am dorit așa ceva ).

Sper că ți-am dat o idee drăguță de cadou și nu numai. Mulțumesc pentru timpul acordat !

